Monday, March 21, 2011

its all about today and today and today :)

okay , im going to tell evrything about today , wht happend to me and stuffs :) 

early in the mrning , ayah dropped me infrnt of the schl and he frgt to gave me money . i dint asked him or wht , base la , da berumur :) while i was walking then ayah called me 'angahhhh' hehe , he gave me money fr one week , so yah :B heee , i tot im going to puasa fr the whole day at schl bt hehe . anyway , dkt assmbly sddnly je myn and nadiah , 

myn : adira , you ada tweet dgn .... tk ? :O 
me : ha ? noo , i jst maen comment je dgn dye , why why ? 
nadiah : he likes you kot :)
me : hek ? okay , mcm sddnly gylaaa . i bru jmpa dye , bru knl dye kt rumah you , haha 
myn : kalau da suka nk buat mcm mana adira oi , haha 
nadiah : hes kind :) 
me : oh haha , okay . 
myn : he thnks tht you're cute and plus bdk UIA wohhhh haha
nadiah : yes adira , budak UIA , pandai tuuu , haha 

okay , tu mcm half of our conversations :) 

then , we went to the hall sbb ada pendaftaran SPM tah apa bagai . rase mcm tk berbaloi , i came to schl sbb nk dpt results bt haaa dpt la jgk kn tpi mcm -.- hmm 
fr tday i just only got my add mth , math , chemistry , agama and bm paper :) fr now , i've got 4 a's . my chemstry mmg sucks la kn , mls ckp . haihh , tk thu la wht will hppen to my chemistry nnti :(
hmm , okay . during reces , i ate nasi goreng whch i brought it frm home :B) mama cooked it then mcm gedik rase nk bwk bekal . hehe , rindu mama :( rindu adib naufal :( 

baby , stay strong okay ? :') evrythng will be fine , amin ♥

No comments: